Kampanie

Tym razem masz możliwość wykazania się umiejętnościami i wiedzą w czterech różnych kampaniach.



Każda kampania jest skoncentrowana na jednym z aspektów zasad gry, więc każdy gracz - czy to budowniczy, czy generał - będzie usatysfakcjonowany.




Trochę niżej znajdziesz krótkie opisy tego, co cię spotka w trakcie tych czterech przygód. Zasiedlaj, podbijaj i broń nowych ziem do upadłego!



Po ukończeniu kampanii czekają na ciebie nowe wyzwania w trybach dla jednego i wielu graczy.



WYBRZEŻE W OGNIU



Od wielu lat na północnym wybrzeżu królestwa panował pokój. Ludzie niemal zapomnieli znaczenie takich słów, jak "bunt", "brutalność" czy "wojna". Ustawiczny rozwój miast wymaga coraz więcej surowców, więc Dario postanawia przygotować więcej terenów dla swoich owieczek.





Wkrótce jednak na scenę wejdą dzicy Barbarzyńcy ze swymi wilkami, zagrażając podopiecznym rolników. Drake, Yuki, Heliasz i Pielgrzym zostają przez Daria skierowani do obrony cennych owiec i odparcia Barbarzyńców w trakcie czterech misji.



BITWY NA SZMARAGDOWYCH POLACH


Szmaragdowe Pola to klejnot w koronie królestwa zjednoczonego pod władzą króla Daria. Imponująca Królewska Twierdza jest otoczona kilkoma wioskami.





Lecz tam, gdzie jest powodzenie, pojawia się także zawiść. Scorillo, potężny rycerz pozbawiony skrupułów, pragnie przejąć władzę nad Szmaragdowymi Polami. Już prawie udało mu się osiągnąć cel... Nie uwzględnił tylko jednego: Pielgrzyma!



Przetrwaj czekające cię wielkie bitwy na pięciu mapach. Do pomocy masz Pielgrzyma, Ari, Drake'a i Ereka - wraz z nimi przywrócisz pokój i wolność mieszkańcom Szmaragdowych Pól.



ZŁO CZAI SIĘ WEWNĄTRZ



Po powrocie z długiego wygnania Cerber ma tylko jeden cel: koronę królestwa, które uważa za prawnie mu należne.


Jednak król Dario jest bardzo potężny i bezpośredni atak byłby zbyt ryzykowny...


Trzeba znaleźć inny sposób obalenia młodego króla...





Ta kampania daje ci sposobność wykonania czterech fascynujących misji u boku Cerbera, Marii de Mortfichet i Varga.


Wykorzystaj ich niecne umiejętności do pokonania promienistego, niezwykle popularnego monarchy.



ŚWIETLISTA WIZJA



Królestwo rośnie i rozkwita. Ludzie są szczęśliwi, żyją w pokoju i pomyślności. Lecz pewnego dnia sama natura, jak się zdaje, zwraca się przeciwko mieszkańcom krainy. Całkiem niespodziewanie ustaje wszelki deszcz. Wkrótce potem zaczynają wybuchać wielkie pożary, a wśród biedniejszej ludności szerzy się głód.





Na domiar złego Barbarzyńcy, gnani głodem i pragnieniem, coraz mocniej atakują granice. Rozwiąż zagadkę suszy i ochroń swój kraj przed zagładą w trakcie czterech skomplikowanych misji budowlanych, mając do pomocy Daria i Drake'a

Programing: kreatywna-strona