Producenci gry The Settlers II 10-lecie

Ralf Wirsing 37 lat

Prezes projektu& studia Blue Byte; Projekty "The Settlers 2 - 10-lecie"  i "The Settlres" na konsole Nintendo DS

10 letnie doświadczenie w dziedzinie produkowania gier komputerowych był specjalistą w firmie Function ds. Marketingu internetowego oraz doradcy biznessowego.
Obecnie jest producentem i zajmuje się wydawaniem gier komputerowych.


Thomas Friedmann 38 lat

Projekty graficzne.

Thomas pracował przy takich projektach jak:
• Tom and the Ghost (1990)
• Die Total Verrückte Rallye (1995)
• Albion (1995)
• The Settlers II (1996)
• Schleichfahrt (1996)
• Extreme Assault (1997)
• Catan - Die erste Insel (1999)
• Cultures - Die Entdeckung Vinlands (2000)
• Cultures - Die Rache des Regengottes (2001)
• Cultures 2 (2002)
• Zanzarah (2002)
• Reise nach Nordland (2002)
• Das achte Weltwunder (2003)
• Cultures - Die Saga (2003)
• The Settlers - Dziedzictwo Królów (2004)

Thomas Häuser 35 lat

Programista.

Thomas pracował przy takich projektach jak:
• Twinworld (1989)
• Great Courts (1990)
• Tom and the Ghost (1990)
• Battle Isle (1990)
• Atomino (1991)
• Historyline 1914-18 (1991)
• Great Courts 2 (1992)
• Jimmy Connors Pro Tennis Tour 2 (1992)
• Battle Isle 2 (1992)
• Jimmy Connors Pro Tennis Tour (1993)
• Momotaro (1994)
• Die Total Verrückte Rallye (1995)
• Battle Isle 3 (1995)
• Schleichfahrt (1996)
• The Settlers II (1996)
• The Settlers II Mission CD (1996)
• The Settlers II Gold Edition (1997)
• Extreme Assault (1997)
• Incubation (1997)
• Catan - Die erste Insel (1999)
• Cultures - Die Entdeckung Vinlands (2000)
• Cultures - Die Rache des Regengottes (2001)
• Cultures 2 (2002) • Zanzarah (2002)
• Reise nach Nordland (2002)
• Das achte Weltwunder (2003)
• Cultures - Die Saga (2003)
• The Settlers - Dziedzictwo Królów (2004)

Thorsten Kneisel (geb. Knop), 35

Założyciel i Prezes Zarządu, projektu i animacji. Bierze udział w różnych funkch (zwykle w kierunku sztuki, grafiki i animacji). Pracował w następujących projektach:
• Twinworld (1989)
• Great Courts (1990)
• Battle Isle (1990)
• Historyline 1914-18 (1991)
• Great Courts 2 (1992)
• Battle Isle 2 (1992)
• Jimmy Connors Pro Tennis Tour (1993)
• Battle Isle 3 (1994)
• The Settlers II (1996)
• Schleichfahrt (1996)
• Extreme Assault (1997)
• Incubation (1997)
• Catan - Die erste Insel (1999)
• Cultures - Die Entdeckung Vinlands (2000)
• Cultures - Rache des Regengottes (2001)
• Cultures 2 (2002)
• Zanzarah (2002)
• Reise nach Nordland (2002)
• Das achte Weltwunder (2003)
• Cultures - Die Saga (2003)
• The Settlers - Dziedzictwo Królów (2004)

Lothar Schmitt 37lat

Odpowiedzialny za sporządzanie i Projekt
Bierze udział w różnych funkcjach (zwykle zarządza lub programuje) Brał udział w następujących projektach:
• Great Courts (1990)
• Battle Isle (1990)
• Historyline 1914-18 (1991)
• Atomino (1991)
• Great Courts 2 (1992)
• Battle Isle 2 (1992)
• The Settlers (1993)
• Jimmy Connors Pro Tennis Tour (1993)
• Indiana Jones III (1993)
• Star Wars – The Empire strikes back (1993)
• F1 Pole Position (1993)

Heiko Achilles 41lat

TITEL: Senior 3D - Grafiker; zuständig für Untergrund und Gebäude
• Zanzarah (Funatics) Texturen, Gebäude und Landschaftsobjekte, Leveldesign,
Characterdesign, Animacja
• Cultures - Das 8. Weltwunder (Funatics) Ilustracje
• Cultures - Die Saga (Funatics)

Ilustracje
• The Settlers - Dziedzictwo Królów (Blue Byte).
• The Settlers - Dziedzictwo Królów - Misje Dodatkowe (Blue Byte) GUI-Design
• The Settlers - Dziedzictwo Królów - Legendy (Blue Byte),

Frank Hebestreit 31 lat

TYTUŁ: Starszy grafik 3D - grafika i animacja - jest odpowiedzialny za budowę i tekstury
• Autostrada Raser II (Davilex) tekstur, modeli krajobraz, Racer & Aj-osobowe,
Poziom Design
• Wakacje speeder (Davilex) tekstur, modeli krajobraz, Racer & Aj-osobowe, Level Design
• Zanzarah (Funatics) tekstur, krajobrazów i obiektów, znaków i animacja
• The Settlers - Dziedzictwo Królów (Blue Byte) Animator poziomów
• The Settlers - Dziedzictwo Królów - Misje Dodatkowe (Blue Byte) Animator poziomów
• The Settlers Dziedzictwo Królów  - Legendy (Blue Byte) Animator poziomów

Heiko Höpfner

TYTUŁ: Starszy projektant graficzny, odpowiedzialny za GUI, FX, modelowe, Pracował w firmach
• 1994 - 1998 Softgold
• 1998 - 2000 THQ
• 2000 - 2002 Funatics
• 2002 - 2003 TDK
• 2003 - 2004 In-Fusio
• Od 2004 r. Funatics

Sascha Blättgen

TYTUŁ:  grafik komputerowy 2D / 3D, odpowiedzialny jest za krajobraz i obiekty.
Pracował w firmach:
• 1997 - 2000 bluebyte
• 2001 - 2002 Funatics
• 2003 - 2004 bluebyte
• Od 2004 r. Funatics
•Pracował nad projektami : The Settlers 3: Misje CD, The Settlers 3: Misje Amazonek, The Settlers 4, The Settlers - Dziedzictwo Królów, Cultures 2, Zanzarah - The Hidden Portal Zanzarah - Mailing Potwory

Andreas Nitsche

TYTUŁ: Starszy programista odpowiedzialny za logikę i interfejs
• Inkubacja (Blue Byte) Game Design Project Lead, Lead Programista, Project
Zarządzanie
• Inkubacja - Mission Disk (Blue Byte) Game Design Project Lead, Lead Programmer
• Amsterdoom (Davilex) Technical Lead Technologies (Graphics), Ai Programista
• Catanu (Funatics) Programista Programista Logic
• Zanzarah (Funatics) Game Design Project Lead, Lead Programista, Project
Zarządzanie
• Prototyp Rozwoju (Phenomic) Starszy Programista Technologie (Graphics)
• Spellforce (Phenomic) narzędzie Starszego Programisty programista, technologie (Graphics)
• Spellforce 2 (Phenomic) Starszy Programista Technologie (Sound)
• The Settlers - Dziedzictwo Królów (bue bajtów) Starszy programista Programista Aj, gry projektowania przepływu
• The Settlers - Dziedzictwo Królów - Mgła Empire (bue bajtów) starszy projektant gier
Gra projektowania przepływu
• The Crusaders (TaskFour) Programista AI Programista


Peter Sprys

TYTUŁ: Starszy programista odpowiedzialny za rozwój logiki i silnika gry.
• Cultures 2 (Funatics) nagłośnienie, Logic & AI, gfx silnika, narzędzia
• Kultur misji 2 CD (Funatics) Logic
• Mercenaries (Wings) Logic & AI, GUI
• The Settlers - Dziedzictwo Królów (Blue Byte) Sound System, Logic, narzędzia, gry
Design Flow
• The Settlers - Dziedzictwo Królów - Mgła Empire (Blue Byte) Logic, gry przepływu
Projekt
• krucjata (Task4) Logic & AI


Markus Kark

TYTUŁ: Starszy programista odpowiedzialny za silnik i technologia
• Gothic (1998 - 2001) 3D Animator Tool & Programowanie, dodatkowy silnik
Programowanie
• Dungeon Keeper do iMode (2001) i Network Game Programming
• Sven Bomwollen - wersja J2ME (2001) Ogólne Programowanie
• Mercenaries - Secret Wars / Reloaded / Marine Corps (- 2004) Art. Technik

Programing: kreatywna-strona